1
Grupa docelowa usługi:
- Pracownicy chcący poszerzyć swoje umiejętności interpersonalne
- Kadra menadżerska
- Właściciele firm
- Handlowcy
2
Liczba godzin usługi:
14h
3
Program szkolenia
4
Główny cel usługi
Celem szkolenia jest poznanie skutecznych sposobów na zbudowanie odporności psychicznej na gruncie zawodowym.
Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownik jest przygotowany do radzenia sobie w sytuacjach trudnych i niepoddawania się
w obliczu przeszkód i trudności w pracy.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Uczestnik korzysta z wiedzy czym jest odporność psychiczna pracownika i jaki ma wpływ na zadania zawodowe
- Poznaje mechanizmy budowania zasobów wewnętrznych
- Zna zasady podnoszące motywację i zaangażowanie w pracy
Umiejętności:
- Zwiększa kontrolę nad emocjami i czynnikami wywołującymi stres w pracy
- Wzmacnia odporność psychiczną wykorzystując odpowiednie narzędzia
- Radzi sobie z emocjami w warunkach presji oraz zmiany, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym
- Buduje nawyki ukierunkowane na wzmacnianie odporności psychicznej
- Rozwiązuje problemy na linii szef-pracownik
Kompetencje społeczne (postawy):
- Identyfikuje oraz zmienia negatywne myśli i przekonania, które blokują jego potencjał i możliwości
- Buduje odporność psychiczną, która poprawia relacje zawodowe (pracownik-pracodawca, pracownik-klient, pracownik-zespół)
- Wykorzystuje swoje mocne strony w środowisku pracy
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Marcin Wrzoskiewicz
Specjalista w zakresie zarządzania i sprzedaży, pedagog oraz doradca zawodowy. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.