1
Grupa docelowa usługi:
- Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP
- Kadra menadżerska oraz pracownicy przewidziani do awansu, mający zarządzać transformacją cyfrową w firmie.
2
Liczba godzin usługi:
15h
3
Program szkolenia
Dzień 1:
Dzień 2:
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
4
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia "Marketing w gospodarce cyfrowej".
Usługa przygotowuje uczestników do profesjonalnej prezentacji marki w wirtualnym środowisku, poszerzania umiejętności handlowych w wirtualnym środowisku, profesjonalnej obsługi klienta w cyfrowym świecie jak również do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi informatycznych i technologii internetowych.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
- Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
- Charakteryzuje zasady działania marketing automation.
- Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
- Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
Umiejętności:
- Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
- Ocenia strategie e-marketingu w firmie.
- Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.
Kompetencje społeczne (postawy):
- Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
- Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
- Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
- Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania. Proponuje niestandardowe rozwiązania.
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Marcin Wrzoskiewicz
Specjalista w zakresie zarządzania i sprzedaży, pedagog oraz doradca zawodowy. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.