1
Grupa docelowa usługi:
- Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP
- Kadra menadżerska oraz pracownicy przewidziani do awansu, mający zarządzać transformacją cyfrową w firmie.
2
Liczba godzin usługi:
15h
3
Program szkolenia
Dzień 1:
Dzień 2:
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
4
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia "Opracowanie modelu biznesu".
Usługa przygotowuje do budowania wartości i modelu biznesowego w ramach sieciowego kreowania wartości i realiach gospodarki cyfrowej.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Identyfikuje przykłady i zasady funkcjonowania nowych modeli biznesowych.
- Wymienia przykłady budowania nowych modeli biznesowych w oparciu o wykorzystanie danych.
- Identyfikuje obszary, w jakich można stosować nowe modele biznesowe.
- Definiuje ograniczenia nowych modeli biznesowych.
- Identyfikuje korzyści wynikające z możliwości tworzenia wartości dodanej poprzez wykorzystanie relacji i partnerstw strategicznych (wyjaśnia pojęcia koopetycja, kooperacja, dezintermediacja).
Umiejętności:
- Stosuje szablony do budowania modeli biznesowych (np. Business Model Canvas, St Gallen).
- Analizuje przykładowe modele biznesowe.
- Proponuje nowe rozwiązania kształtujące model biznesowy firmy.
- Proponuje plan działań w zakresie zmiany modelu biznesowego firmy.
Kompetencje społeczne (postawy):
- Organizuje pracę w sposób niewymagający nadzoru.
- Uwzględnia obowiązujące normy etyczne w trakcie wykonywania czynności zawodowych.
- Bierze pod uwagę przyszłość przedsiębiorstwa i pracowników w trakcie wykonywania czynności zawodowych.
- Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. Przekonuje współpracowników i interesariuszy do własnego zdania.
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Irena Powroźnik
Posiada szerokie wykształcenie z zakresu psychologii, zarządzania i komunikacji społecznej. Jako trener biznesu i umiejętności społecznych.