1
Grupa docelowa usługi:
- Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP
- Kadra menadżerska oraz pracownicy przewidziani do awansu, mający zarządzać transformacją cyfrową w firmie.
2
Liczba godzin usługi:
15h
3
Program szkolenia
Dzień 1 - Budowanie relacji ze współpracownikami
Dzień 2 - Inspirowanie i budowanie
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
4
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia "Intensywne szkolenie budowania relacji ze współpracownikami, inspirowanie i budowanie zaangażowania kadry kierowniczej ".
Usługa przygotowuje do oceniania potencjału pracowników i delegowania zadań zgodnie z ich kompetencjami oraz stosowania metod i narzędzi budowania ich zaangażowania.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Poznał czynniki wpływające na zaangażowanie.
- Poznał regułę zaangażowania i konsekwencji.
- Stosuje koncepcję modyfikacji zachowań/uczenia się.
- Identyfikuje czynniki wpływającej na sukces w organizacji.
- Stosuje metody i narzędzia budowania zaangażowania.
- Posiada wiedzę na temat podstawowych zasad budowania relacji ze współpracownikami,
- Stosuje podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka.
- Korzysta z zasad indywidualnych hierarchii wartości.
- Jest świadomy różnic kulturowych pracowników pochodzących z różnych krajów a pracujących w Polsce.
Umiejętności:
- Ocenia potencjał pracowników.
- Deleguje zadania zgodnie z kompetencjami pracowników.
- Inspiruje odpowiednim komunikatem werbalnym.
- Stosuje metody i narzędzia budowania zaangażowania.
- Pobudza pracowników do działania poprzez dawanie przykładów, których oni oczekują.
- Buduje swój pozytywny wizerunek jako lidera.
- Przekonuje ludzi, że jest sprawnym i skutecznym menadżerem.
- Identyfikuje potrzeby ludzi i odpowiednio je zaspokaja.
- Tworzy dobrą atmosferę w pracy.
- Potrafi pokazać ludziom, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji.
Kompetencje społeczne (postawy):
- Potwierdza swoją wartość jako menadżera w działaniu.
- Jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna
- Sprawnie i skutecznie tworzy rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników.
- Posiada łatwość inspirowania pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej.
- Zdobywa pozycję lidera docenianego przez pracowników.
- Odbierany jest przez współpracowników jako osoba wiarygodna.
- Łatwo skupia ludzi wokół siebie i tworzy relacje długotrwałe, chętnie podtrzymywane przez współpracowników.
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Irena Powroźnik
Posiada szerokie wykształcenie z zakresu psychologii, zarządzania i komunikacji społecznej. Jako trener biznesu i umiejętności społecznych.