Grupa docelowa usługi:
- Przedsiębiorcy, członkowie zarządów.
- Menadżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój, obsługę klineta i rozwój relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
- Wszyscy pracownicy chcący poszerzyć swoje umiejętności.
- Właściciele firm, kadra menagerska.
- Osoby odpowiedzialne za innowacje i rozwój w przedsiębiorstwach, które prowadzą do wprowadzenia informacji na temat najnowszych trendów.
- Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
Liczba godzin usługi:
Program szkolenia
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia „Optymalizacja efektywności zawodowej w Erze Cyfrowej: Techniki zapobiegające wyczerpaniu zawodowemu, zarządzanie stresem, strategie motywacyjne oraz wpływ cyfryzacji na strategie sprzedaży".
Usługa przygotowuje do maksymalizacji zysków poprzez zwiększenie efektywności pracy w firmach oraz przygotuje pracownika do samodzielnego wykorzystywać narzędzi cyfryzacji, które mogą znacząco wpłynąć na poprawę jakości pracy oraz osiąganie celów zawodowych.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Identyfikuje sytuacje stresujące w pracy.
- Rozróżnia definicję stresu.
- Ocenia jakie sytuacje stresujące mogą występować w jego pracy.
- Rozróżnia, jak zrozumieć siebie i swoich współpracowników.
- Kontroluje sposoby budowania relacji i radzenia sobie ze stresem w niesprzyjających sytuacjach.
Umiejętności:
- Zauważa wpływ emocji na zachowanie.
- Rozróżnia umiejętności dostrzegania jak stres wpływa na jego pracę oraz jakie konsekwencje w -zachowaniu i psychice może powodować.
- Definiuje emocje, które towarzyszą sytuacjom trudnym.
- Rozróżnia mechanizmy obronne występujące w trudnych sytuacjach.
Kompetencje:
- Kontrola emocji związanych z lękiem , strachem.
- Kontroluje negatywne konsekwencje stresu.
- Planuje gdzie może szukać ewentualnej pomocy.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Zajęcia poprowadzi
Irena Powroźnik
Posiada szerokie wykształcenie z zakresu psychologii, zarządzania i komunikacji społecznej. Jako trener biznesu i umiejętności społecznych.