Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

1

Grupa docelowa usługi:

  • Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP
  • Kadra menadżerska oraz pracownicy przewidziani do awansu, mający zarządzać transformacją cyfrową w firmie.
2

Liczba godzin usługi:

15h
3

Program szkolenia

Dzień 1:

Moduł 1: Nowoczesne narzędzia i rozwiązania w e-commerce


Moduł 2: Budowanie cyfrowej ścieżki klienta


Moduł 3: Zarządzanie relacjami z klientem w środowisku cyfrowym


Moduł 4: Inteligentne łańcuchy dostaw i logistyka w gospodarce cyfrowej

Dzień 2:

Moduł 1: Rozwiązania e-commerce dostosowane do specyfiki rynku


Moduł 2: Analiza i ocena efektów działań e-commerce


Moduł 3: Personalizacja i dostosowanie do potrzeb klienta


Moduł 4: Planowanie działań sprzedażowych

W ramach szkolenia, uczestnicy będą mieli możliwość zgłębienia tych tematów, zdobycia praktycznych umiejętności i narzędzi, które pomogą im skutecznie prowadzić sprzedaż w gospodarce cyfrowej.

Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting

4

Główny cel usługi

Cel edukacyjny szkolenia "Sprzedaż w gospodarce cyfrowej".
Usługa przygotowuje menadżera do koordynacji i wyznaczania celów ramach działań sprzedażowych wykorzystując cyfrowe narzędzia w kontekście strategii transformacji cyfrowej firmy.

Efekty uczenia się:

5

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

  • Test wiedzy przed szkoleniem
  • Test wiedzy po szkoleniu
  • Ankieta poszkoleniowa- ocena szkolenia.

    Test wiedzy z zakresu sprzedaż w gospodarce cyfrowej oraz analiza będzie omówiona z trenerem

    6

    Zajęcia poprowadzi

    Marcin Wrzoskiewicz

    Specjalista w zakresie zarządzania i sprzedaży, pedagog oraz doradca zawodowy. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.


    Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

    Wykryto AdBlocka

    Nasza strona nie używa reklam, ale AdBlock negatywnie wpływa na jej ładowanie i wygląd. Do nawigacji po stronie prosimy o wyłącznie tej wtyczki.