1
Grupa docelowa usługi:
- Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP
- Kadra menadżerska oraz pracownicy przewidziani do awansu, mający zarządzać transformacją cyfrową w firmie.
2
Liczba godzin usługi:
15h
3
Program szkolenia
Dzień 1:
Dzień 2:
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
4
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia "Sprzedaż w gospodarce cyfrowej".
Usługa przygotowuje menadżera do koordynacji i wyznaczania celów ramach działań sprzedażowych wykorzystując cyfrowe narzędzia w kontekście strategii transformacji cyfrowej firmy.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w e-commerce.
- Identyfikuje korzyści ze stosowania rozwiązań e-commerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI.
- Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
- Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
- Charakteryzuje zasady funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw.
- Charakteryzuje narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej oraz korzyści płynące z ich wykorzystania
Umiejętności:
- Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form e-commerce odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego
- Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju e-commerce. Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania e-commerce.
- Interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań e-commerce.
- Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
- Identyfikuje rozwiązania wykorzystywane w logistyce i dystrybucji w gospodarce cyfrowej oraz potrafi wybrać najbardziej korzystne rozwiązanie w tym zakresie stosowne do specyfiki rynku firmy.
Kompetencje społeczne (postawy):
- Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. firmę modelu biznesowego
- Dostrzega różnorodności potrzeb klientów. działania e-commerce.
- Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
- Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
- Proponuje niestandardowe rozwiązania. najbardziej korzystne rozwiązanie w tym zakresie stosowne do specyfiki rynku firmy.
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Marcin Wrzoskiewicz
Specjalista w zakresie zarządzania i sprzedaży, pedagog oraz doradca zawodowy. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.