1
Grupa docelowa usługi:
- Szkolenie "Zarządzanie Pracą Zdalną i Hybrydową" jest dedykowane kierownikom, menedżerom oraz pracownikom .W trakcie szkolenia uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności i strategie, które pozwalają na efektywne monitorowanie pracy, utrzymanie motywacji oraz efektywną komunikację.
2
Liczba godzin usługi:
3h
3
Program szkolenia
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting
4
Główny cel usługi
Cel edukacyjny szkolenia „Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową".
Szkolenie pozwoli na efektywne monitorowanie pracy zespołów, utrzymanie motywacji pracowników oraz usprawnienie komunikacji w rozproszonym środowisku pracy.
Efekty uczenia się:
Wiedza:
- Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat różnych narzędzi i technologii wspierających pracę zdalną i hybrydową.
- Uczestnicy zgłębią wiedze na temat różnicy w zarządzaniu pracą stacjonarną, zdalną i hybrydową.
Umiejętności:
- Umiejętność skutecznej komunikacji zdalnej: Nabycie umiejętności prowadzenia efektywnych spotkań zdalnych.
- Zarządzanie zadaniami i projektami: Rozwinięcie umiejętności w zakresie planowania, organizacji i monitorowania zadań oraz projektów w środowisku pracy zdalnej, zapewniając efektywność i terminowość realizacji.
Kompetencje:
- Rozwinięcie empatii i wsparcia: Wytworzenie postawy empatii i zrozumienia wobec pracowników pracujących zdalnie, wspierając ich w rozwiązywaniu problemów i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z pracą na odległość.
- Kultura pracy oparta na zaufaniu: Kształtowanie atmosfery zaufania i otwartości w zespole, promując autonomię i odpowiedzialność pracowników oraz wspierając ich rozwój zawodowy i osobisty.
5
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
6
Zajęcia poprowadzi
Irena Powroźnik
Posiada szerokie wykształcenie z zakresu psychologii, zarządzania i komunikacji społecznej. Jako trener biznesu i umiejętności społecznych.